Miss Baptista

doopjurkjes, dooppakjes, babygeschenken met kruissteek, decoratie babykamertjes, lekkere babytaarten, chocolaterie, en nog zoveel meer...

Greet Lefèvre blogmeeting


Graag wil ik jullie even voorstellen
aan mijn absolute favoriete in Blogland:
Greet Lefèvre
Zij runt met verve het familiebedrijf Lefèvre Interieurs.
Op haar blog kan je het uitzonderlijk mooi vakmanschap bewonderen
inzake lambrisering en houtwerk.
Groot was mijn verwachting toen ik net voor Kerstmis
een uitnodiging ontving
voor een blogmeeting in het Antwerpse.

Restaurant Sir Anthony van Dijck was de locatie
om elkaar te ontmoeten.
Greet is in levende lijve echt een warmhartige vrouw.
Dankzij haar initiatief genoten we van een onderhoudende avond.
Allen zaten we op dezelfde golflengte
en iedereen blonk uit
op zijn eigen werkterrein.
Dank je wel lieve Greet.













1 opmerking:

Greet Lefèvre zei

Lieve Sandy,
Wat een mooie verrassing voor mij hier!! Oh dank je wel! Ik moet zeggen dat ik net zo denk over jou! Je bent een schat! We zien elkaar zeker terug binnen enkele maanden! Volgende meeting is een feit!!
Dikke kus!!
xx
Greet