Miss Baptista

doopjurkjes, dooppakjes, babygeschenken met kruissteek, decoratie babykamertjes, lekkere babytaarten, chocolaterie, en nog zoveel meer...

Miss Baptista wordt 1 jaar !


Vandaag viert Miss Baptista haar eerste verjaardag !
Onvoorstelbaar hoe leuk ik het bloggen ben gaan vinden.
Het is net alsof alle leuke dames mij vinden
en de onleuke gunnen me geen blik,
zo hoort het ook !
Ik wil jullie allemaal heel hartelijk bedanken
voor de hartverwarmende commentaartjes.
Ook bedankt aan diegene die annoniem binnenwippen.
Miss Baptista neemt zelf ook niet altijd de moeite
om een reactie na te laten.
Het hangt gewoon af van de tijd die beschikbaar is
en de mate van genot
dat je overvalt bij het aanschouwen van al het moois in blogland.

Ik omhels jullie allen
en druk een dikke kus op jullie wangen !

....en dat we nog lang en gelukkig mogen bloggen......

Today Miss Baptista celebrates her first birthday!
Unbelievable how much I love blogging.
I'm fortunate because only nice ladys decide to follow this blog.
I want to thank you all
for your heartwarming comments.
Also thanks to those who pop in anonymously.
Occasionally Miss Baptista herself
doesn't comment eather.
It all depends on the available time
and the degree of pleasure
that catches me
during my visit.

I embrace you all !

.... and they blogged happily ever after



11 opmerkingen:

Nina Designs + Parties zei

Happy 1st Birthday!!!!
Hope to keep in touch for more years to come!!!
Have a great weekend!

Siem zei

Gefeliciteerd! Ik neem er een taartje op. Jij champagne neem ik aan? Fijn feestje nog.

It's me zei

Een jaar al ?? ikke nog niet hoor......duurt nog even......geweldig leuk he dat bloggen !! fijne dag liefs Ria...

Dutch Apple zei

Gefeliciteeeeeerd, 1 jaar al! En het blijft gewoon leuk! Op naar het tweede jaar :-)

Groetjes!

Ingrid zei

dank je wel voor het bezoekje en je leuke reactie!en ja de muziek komt van de serie "the onidine line" dat was vroeger één van mijn favoriete series!mooie blog trouwens hier.....

fijn weekend...

loesje zei

Gefeliciteerd en gewoon blijven bloggen, het is te leuk he!
Fijn weekend.
groetjes Gerlinde

Titis zei

Gefeliciteerd met je eerste jaar ...
Ik hou van je blog en alles wat hij doet. Ik woon in Spanje, maar werd geboren in Nederland..Ik begrijp Nederlandse, maar niet te spreken lol Ik hou van de babykleertjes ^^
Fijn weekend.
kusjes
Cathi

Sofie zei

keep up the good work ! xxxSofiexxx

~*~ saskia ~*~ zei

Ben ik nou echt zoooo lang niet bij je langs geweest?!
G e f e l i c i t e e r d hoor, dat er maar vele jaren mogen volgen! Alvast een leuke woensdag gewenst xxxx

Marijke van Ooijen zei

Heey lieve Miss,

Van harte gefeliciteerd!
Wat gaat een jaar snel hé?
Ik hoop dat we nog lang van elkaars blog mogen genieten..

Dag meis..een dikke knuffel,
Marijkexxx

Malvini FF zei

Happy anniversary!!!!

Hugs van mij ...

Ik ben nog steeds heeeeel blij met mijn verhaaltje ...

:))

vx

ps: checkout hansengrietjeschilde.blogspot.com - gemeenschappelijke kennis ... :))) The blogbug bit her too ...