Miss Baptista

doopjurkjes, dooppakjes, babygeschenken met kruissteek, decoratie babykamertjes, lekkere babytaarten, chocolaterie, en nog zoveel meer...

Goe bezig


Jullie zijn echt heel goed bezig !
Ik vind het zalig om jullie mooie citaten te lezen,
en te herlezen.
Ik had er niet bij stilgestaan
dat vele onder jullie
Hapinezz al lezen
en dus kijken jullie niet echt uit naar een dubbel exemplaar.
Daarom kies ik 2 winnaars :
en diegene die het magazine al gekocht had
die krijgt een ander geschenk !

hugs van Miss

4 opmerkingen:

Fer zei

Thank you so much for finding me!! I love your blog and I am also following.

Bisou

Fer

Vær våken zei

Hi! Thank you so much for your sweet comment on my blog!! You are so welcome back! I love the soft colors on your blog!!!! Have a nice evening or maybe I should say 'sweet dreams':)

Kristin xo

Unknown zei

Leuk!
Ik heb hem al wel eens gelezen, maar ben geen constante lezer.
Groetjes en fijne zonnige dag

Ateliete Events zei

Hello Miss Baptista,
Ja, ik ben terug, een beetje moe, maar erg blij met mijn vakantie...
Ik probeer mijn ritme te krijgen ;)
Jouw blog is mooi, als altijd.

Groetjes
Eliete