Miss Baptista

doopjurkjes, dooppakjes, babygeschenken met kruissteek, decoratie babykamertjes, lekkere babytaarten, chocolaterie, en nog zoveel meer...

Give away !




Tijd voor een feestje.
Reden hoeven we niet ver te zoeken.
20 volgers, en allen zijn jullie zeer lieve volgers.
Had nooit gedacht dat bloggen
zo inspirerend, opbeurend en vertederend zou wezen.
Hoe worden de 2 met zeer veel liefde handgemaakte hartjes de uwe ?
Plaats een berichtje :
Mij maak je blij
met 2 hartjes erbij !
Op 20 maart, heb je hem,
20 volgers, 20 maart, kiest mijn onschuldige hand
een naam uit alle geïnteresseerden.
Bedankt alle 20 !

Time to give my 20 followers a treat.
If you are interested in the 2 hearts, made by my hand with a lot of love,
you just have to post a comment.
March 20 I will pick one of you
who will recieve the 2 hearts.
Many thanks to all off you !

11 opmerkingen:

Unknown zei

Hé. Ik ben de eerste om te reageren!

Heather Lee zei

Thank you so much for stopping into my blog and saying hello. I've enjoyed looking through all of your beautiful photos. You feature so many wonderful designs.
Take Care and God Bless,
Heather

~~*Pennyshouse*~~ zei

hi !

thank u for your comments in my blog..... ♥

Lovely hearts; !

Hug//Nilla

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

Wat een schatjes die ♥ ♥ ♥
lieve groet Stip

loesje zei

Mij maak je zeker blij met 2 hartjes erbij
Doe graag mee!
groetjes Gerlinde

RosesMarijke zei

Hallo....??

Wat een hartveroverende creaties zie ik hier!!
xxxMarijke

Anoniem zei

Oh mooi! We hebben net onze slaapkamer laten verbouwen, nu nog inrichten, dus zou goed van pas komen! ;-)

Marijke van Ooijen zei

Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met het bloggebeuren.
je hebt hetzelfde gevoel als ik over het bloggebeuren.Het is erg leuk om van andere mensen te horen of ze je werk en blog waarderen!

En het volgen van je blog is een feestje..waarom...omdat je blog vernieuwend en inspirerend is.

Enne...die hartjes zijn Beeldschoon!

Liefs en een heel goed week-end,
Marijke xxx

Judith zei

Wat een leuke hartjes! Gefeliciteerd met je (ondertussen al) 22 volgers.

Ik doe graag mee met je verloting.

Groetjes Judith

~*~ saskia ~*~ zei

Veel plezier met je schattige Giveaway Margarita! Ik vind je blog heel erg mooi en inspirerend bovendien, je krijgt van mij een dikke tien! :o)

Dutch Apple zei

Erg mooi gemaakt! Complimenten :-)

Groetjes!